Monday 25 June 2012

Organo Gold Kini Di Malaysia


Sebuah syarikat MLM yang bermula di Kanada telah mengembangkan perniagaan mereka di Malaysia pada 04hb June 2012.
Organo Gold mula beroperasi pada tahun 2008 di Kanada. Malaysia menjadi negara ke 16 yang ditembusinya.

Di Organo Gold semua orang mampu minum kopi 3x sehari atau beberapa kali di rumah, kerana ianya lebih murah tetapi pada kualiti yang setanding dengan yang terdapat di starbucks dan lain-lain. Harganya pula  hanya dari sekitar RM30 ke RM35 SEKOTAK (30 sachet atau 20 sachet ikut jenis kopi).
Berdasarkan maklumat terkini turnover Organo Gold di anggarkan USD150 million walaupun baru 3 tahun beroperasi. Sila  rujuk Direct Selling News Feb 2012 (Vol 8, Issue 2).
Ini adalah perniagaan MLM sebenar, Sekiranya anda pernah gagal MLM atau mencari peluang yang berisiko rendah dan ingin menyertai syarikat antarabangsa, stabil dan boleh pergi lebih jauh serta fokus kepada produk yang ada belian ulangan (repeat sales), kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Organo gold Malaysia.
Ini mungkin syarikat MLM yang boleh membawa anda mencipta kejayaan. Apa yang pasti setiap cawan kopi Organo Gold yang dinikmati oleh setiap orang, anda turut mendapat faedahnya.
Dengan sistem yang telah terbukti hebat dan keinginan untuk berubah serta memajukan diri, anda mampu mencapai pendapatan RM10,000 ke atas sebulan di dalam masa sekitar 6 bulan dengan kerja berpasukan.
Jika anda berminat menjadi usahawan Organo Gold Malaysia sila hubungi kami untuk maklumat lanjut. Email kami: malaysiaorganogold@gmail.com
Motto Kami
“It’s Simple, It’s Easy, It’s Coffee”
Di antara 10 orang yang berpendapatan tertinggi di dunia (Lebih usd4juta sebulan) di dalam industri MLM (Setakat Feb 2012), 4 dari mereka adalah usahawan Organo Gold, walaupun perniagaan ini baru berusia 3 tahun lebih.
Berminat sila hubungi  malaysiaorganogold@gmail.com  untuk info lanjut dan peluang terbuka luas untuk menjadikan Organo Gold sebagai landasan anda mencipta kejayaan dan merealisasikan impian anda ! Atau sila layari laman web organo gold dengan klik di sini .

1 comment:

  1. Support from sponsors is very important. I just joined Organo Gold through my friend at Organo Gold Malaysia. Just got my 2 new down-lines, looking forward for more!
    Cheers, Brandon

    ReplyDelete